Endre status/slette leverandør

Modified on Wed, 27 Nov, 2024 at 4:32 AM

1. Gå til Regnskap i venstremenyen og velg Leverandører. Klikk på aktuell leverandør. 

2. For å endre informasjonen om en leverandør, klikker du på de tre kulepunktene på leverandørens profil.

Her finner du fire alternativer for å håndtere leverandøren.

  • Aktiver leverandør brukes til å gjenopprette en deaktivert eller blokkert leverandør.
  • Dersom du Deaktiverer en leverandør, vil du ikke kunne bokføre mot den og den vil ikke være synlig i søket på leverandører og bilag.
  • Blokker leverandør vil hindre deg i å bokføre mot leverandøren, men den vil fortsatt være synlig i søket.
  • Hvis du velger å Slette en leverandør, vil den fjernes fra listen. Vær oppmerksom på at du bare kan slette leverandører som aldri har blitt brukt tidligere.

cs. Endre status slette leverandør 1 um.png

Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select at least one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article