Gå til Regnskap i venstremenyen og velg Leverandørfaktura for å se selskapets innboks.
Du kan aktivere e-postmottak og EHF-mottak direkte fra innboksen dersom dette ikke allerede er gjort. Du kan også laste opp filer direkte til innboksen fra din PC.
For å aktivere EHF-mottak, må du fylle ut organisasjonsnummeret og godta avtalen som åpnes når du klikker Aktiver EHF-mottak. Vi registrerer deg i ELMA-registeret slik at du automatisk kan motta elektroniske fakturaer fra dine leverandører. Tjenesten vil være klar til bruk innen 24 timer fra aktivering.
For å aktivere e-post-mottaket for første gang, legger du inn egendefinert e-postadresse (typisk navnet på selskapet) eller basert på organisasjonsnummer, og lagrer.
Ved å markere mer enn én fil i innboksen, vil valgene Lag arbeidsliste og Behandle x dokumenter bli synlig. Klikk på Registrer som én leverandørfaktura eller Registrer som ett bilag for å registrere filene samlet. Filene blir ikke slått sammen til én fil, de vil legge seg som to separate vedlegg i leverandørfaktura og på bilaget. Ønsker du å slå dem sammen til én fil, klikker du på Slå sammen til ett dokument.
Klikk på ikonet for søppelspann for å gjenopprette slettede filer, eller slette dem permanent.
Var denne artikkelen nyttig?
Så bra!
Takk for din tilbakemelding
Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp
Takk for din tilbakemelding
Tilbakemeldingen er sendt inn
Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen